S 4 dec

Innan jag åkte till USA tänkte jag "vilken tur alla amerikanare har haft som föddes i USA. Att växa upp i det stora landet fullt av möjligheter. Att växa upp i New York eller Californinen eller något. Vilken tur" Nu tänker jag, VILKEN TUR att jag växte upp i Sverige. Sverige är bäst.

Imorse skypade jag med mamma. Sen tog jag tåget in till Boston och träffade Linnea och Emma. Vi gick på svensk julmarknad och såg ett luciatåg uppträda. Det började hänga efter en äcklig gubbe som pratade massor med oss, ville veta var vi bodde, hur länge vi skulle vara här, var vi bor i Sverige osv. Han frågade också Linnea om hon ville träffa honom på en fika. Han var 60 + .................... uusssccchhhhh.

Ikväll kommer Ronja, Sofie, Mikaela och Cecilia hit och då ska vi äta. Sen vet jag inte riktigt vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0