Talking is cheap

Denna dagen har varit sjukt deprimerande och jag ville verkligen verkligen vara hemma. Har inte gjort så mycket mer än att tyckt synd om mig själv, haft "familje-kris-möte" och tyckt synd om mig ännu mer. Men nu är denna dagen över och det är jag sjukt glad över. Eller dagen är iallfall över i Sverige. Nu pågår den inte, nu har jag redan missat den. Nu sover alla mina nära och kära. Så nu känns det bättre. Och en sak är säker, även om grisar skulle börja flyga och jag skulle börja trivas som fisken i havet här, så finns det inte en chans att jag skulle förlängt och stanna mer än ett år - inte en jul till här utan min familj

Mötet gick iallfall hyffsat bra. Jag och flickan och pojken skulle ge vår version om vad som hände igår. Sen skulle alla säga vad man kunde gjort annorlunda och vad man tyckte dem andra skulle gjort annorlunda. 

Barnen ville inte börja, så jag gjorde det. Berättade allt i ordning och i detalj. Barnen kunde inte annat än att hålla med om att det var exakt så allt gått till. Vilket var bra, då hade iallfall alla uppfattat situationen på samma sätt. Vi löste väl det kan man säga. Dem sa förlåt och jag godtog ursäkten. Väldigt bra början, nu får vi bara se om saker kommer ändras. 

Tror dock dom har lite dåligt samvete. Idag var dem och handlade lite extra julklappar till mig ... Och eftersom att jag är jag så fick jag såklart dåligt samvete bara för det. 

Men det ska bli spännande imorgon och se vad jag ska få. Julklappsöppningen börjar vid 8.. Tidigt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du har en lillasyster som hade gillat den tiden bättre än den tiden vi hade.

2010-12-25 @ 07:59:57
Postat av: mamma

Saknaden var stor här oxå, om det är nån tröst <3<3<3

2010-12-25 @ 09:20:02
Postat av: sofie

haha ååh <3 sweet. är det då det blir en sanndröm?

2010-12-25 @ 10:43:00
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0