HELG!!

Fick virus på datan i onsdags, sjukt surt! Men igår kom Sophie och Chricke hit och åt, och Chricke fixade min data så den funkar igen:D wiho! Vi åt grillat kött och rostade rotfrukter. Sjuuuukt gott! 

Lämnade blod igår för första gången (stolt). 

I torsdags var jag i Malmö med Emmie och Sofie. Sjukt bra dag. Köpte tre tröjor. Och vi hittade Malmös bästa ställe att äta på, Gozzip. Sjukt fin mat. Jag åt lax och räkor. Purjolöksoppa till förrätt, och världens godaste bröd. ÄT DÄR!

Idag var jag upp tidigt. Träffade Emmie på gymmet kl 9 och tränade. Nu börjar jag bli hungrig så jag ska snart laga potatis och purjolök soppa. Ikväll ska jag hem till Sofie. Blir en myslördag. Ska äta räksallad och kolla på melodifestivalen ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att datorn funkar. Tur vi har Chricke:)Håll dig borta från p-sidorna i fortsättningen...

2010-02-06 @ 12:59:51
Postat av: louise

ska försöka!!

2010-02-06 @ 13:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0