jag vill jag VILL!

Var i Vimmerby idag på anställningsintervju. Det började med att vi fick information, sen blev vi uppdelade i mindre grupper. I gruppen fick man presentera sig själv och svara på en del frågor som man fått innan för att förbereda sig. När alla var klara så gjorde vi lite samarbetsövningar och sen gick vi och fikade tillsammans. Efter det var det dags för de enskilda intervjuerna och det gick jättebra. Hela dagen där va rolig och alla var så positiva och glada. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får jobbet nu, tror att jag skulle trivas som fisken i havet.


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

GANBATTE! :D

2010-02-24 @ 21:34:16
URL: http://ibarae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0