Tisdag

Det har vatt en lång dag idag! Freddiekatt väckte mig vid 6 och då kände jag inte att det var lönt att somna om eftersom jag ändå snart skulle upp. Har vatt på Väla och shoppat. Mamma tvingade på mig en jacka/kavaj som jag hade bestämt mig för att den inte var något för mig. Meeen efter lite övertalning så fick den följa med hem ändå. Köpte en kofta med, ett par örhänge och ett diadem. Sen blev det inte mycket mer. Nu ska jag fixa lite mat tills imorgon och sen lägga mig väldigt väldigt tidigt. Avfärd till Vimmerby är 04,45. Louise = zooooombie!

Kommentarer
Postat av: Theres

Mamma har berättat att du var jäätteeefin i den jackan hon tvingat på dig! Den vill jag se på dig nån gång! Kram

2010-02-27 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0