TRÄNA:D

Ikväll har jag och Sofie vatt på spinningen. Till vår besvikelse var inte Hasse med oss idag. Men vi skymtade han lite på aerobicen! Måste nästan dit nästa gång och hoppas han är där! HAHA :D

Men vi lär väl träffa honom imorgon på boxningen. Och det är Anna som håller i det imorgon (YEY, hon är bäst). Kan ju räkna med en träningsverk som håller i sig tre dagar, minst. Men det är skönt. Hon håller i lunchspinningen på fredag. Vi har håltimme varannan fredag så då går vi på den. Denna veckan har jag lektion, det är nästan bud på att gå på spinningen ändå, SÅ bra är hon (Men nej mamma och pappa, jag ska inte göra det!) Hoppas hon har det nästa vecka med.

Ser iallfall fram emot boxningen sjukt mycket, Anna är tillbaka, Sofie kan äntligen nu eftersom hon inte ska på fotbollen, och jag behöver slåss lite denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0