Första dagen i skolan

Jag tycker det var skönt att komma tillbaka till skolan idag ändå. Hade gärna vatt ledig ett par veckor till , men det är alltid lika kul att träffa klassen igen. Och det har varit en sjukt bra dag idag!

Efter skolan var jag och Sofie och tränade. När jag skulle dricka så kom jag på något kul jag skulle säga till Sofie. Så jag blev lite exalterad och drack lite snabbt , vilket resluterade i att det kom ut genom näsan igen. Sen glömde jag vad det var jag skulle säga! haha lite klanitig kanske.

Sen gick jag på stan lite, köpte en tröja och ett par tights. Nu blir det snart middag och sen lite plugg om jag orkar, annars får det va!


Kommentarer
Postat av: Emmie

vad ska du plugga ? :/

2010-01-11 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0