half of my heart

i brist på annat slänger jag väl in ett litet blogginlägg. sitter nämligen och väntar på ett samtal från au pair familjen från andra sidan jorden.. inte lika nervös idag som igår, men lite spänd är jag.. idag ska jag få prata med emma, deras gamla au pair med.  hon var där i 2 år och är och hälsar på dem nu, och jobbar på CC. Känns tryggt.

idag har jag vatt en runda på stan med Sofie. Vi fikade på te och kaffe  på fenix. sen gick vi till pasta vagenen och höll lollo sällskap ett tag. sen cyklade jag hem till morfar och lagade pommes. han tyckte jag behövde en kycklingfile också så fick ju ta det.. hehe. en heeel del godis och cola slank visst ner också. Kollade på världens böl film. Helt svullen, trött och har ont i huvudet nu ... My sisters keeper kollade jag på. De flesta böl filmerna gråter man lite åt typ i slutet. Denna gråter man genom HELA FILMEN. Jusses va bra den va..


Just nu springer jag mest runt i lägenheten fram o tillbaka med mitt lilla block med frågor, penna , mobilen och lite andra au pair papper. ser nog ganska dum ut, tur jag är hemma själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0