puss och godnatt

Igår lyckades jag helt själv (med hjälp av vägbeskrivning av mamma) hitta hem från Löderup! Vilken bedrift va?

På kvällen åkte jag till Landön och lekte med Lollo. Vi är inte normala någonstans! Men det är så det ska vara. Låg först och kollade på en film, lite halvsovandes sen blev vi övertrötta och hade kul åt allt och inget? Eller typ åt facebook? Aja.. Fina bilder tog vi också!

 Idag har jag vatt på arbetsförmedlingen på möte. Sen har jag väntat och väntat och väntat på att mamman i USA familjen skulle ringa. Det gjorde hon tillslut, tror vi pratade i typ 20-30 minuter. Allt lät jätte bra och jag vill verkligen till den familjen! Ska prata mer med dem imorgon, så ska försöka komma på massa bra frågor tills dess. (Kommer vara bänkad vid telefonen hela dagen ..) Nu är jag sjukligt trött efter gårdagen så jag tror det blir sängen snart. Har en del jag behöver smälta in också..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0