seize the day

Jag har sakta men säkert börjat acceptera att det kommer ta längre tid än jag trott och hoppats på att komma iväg som au pair. Jag känner mig jättestressad samtidigt som det inte finns så mycket jag kan göra åt det. Matchningsprocessen är seg bara. Saken är ju bara att jag VILL ÅKA NUUU!!! Blir rastlös av att vänta. Jobbigt att inte veta om jag åker om en månad, eller om ett halvår. Har iallfall en lite backup plan. Har svarat ja på några kurser att läsa här i Kristianstad. Får göra det tills allt är bestämt. Inte det jag vill egentligen men nått måste jag ju göra.. Men gaaaaaah jag vill inte vara kvar här en sekund till. Jag vill åka ...!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jo jag var ju med i CC jag också, men det sög ju!

Fick 27 familjer som kontaktade mig på en månad med SI så de var superbra!

Hade 17 matchningar med cc på 5 månader, varav 5 familjer hörde av sig.



Lycka till! :)

2010-07-28 @ 19:37:25
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0