För vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra!!

I torsdags åkte jag Emmie Sofie Jennifer och Louise till Jennifers pojkvän Måns i Åhus. Vi grillade, spelade Wii och hade jätteroligt. Vid 12 gick vi och la oss. Jag och Louise låg och snackade ett tag, sen slocknade vi ganska fort. I fredags gick vi upp tidigt och åkte in till tivoliparken för champangefrukost. Sen fikade vi på Fenix innan vi gick till kyrkan. Sen åt vi 3rätters i matsalen med alla andra studenter från skolan. Efter två timmar av mat, tal, musik och underhållning träffades klassen i bibblan och fick våra betyg. När jag fick mitt betyg min klassföreståndare bara "idag var första gången jag hörde dig rappa louise" jag bara "vaa?!" han bara "jaa, på champangefrukosten rappade du" .. jaha ja! haha. Sen gick vi till Aulan, dansade och hade skit roligt. Lite över 4 var det vår tur att springa ut. Vi sprang ut till den bästa låten någonsin! Witchdoctor med Cartoons - oh i oh ah ah! Haha vi var lätt bäst!

Åkte flak och skrek sen åkte jag och malin till tollarp och träffade släkten. Sen på kvällen var vi på Tbaren.

Igår åt jag frukost/lunch med Louise Jennifer och Emmie på tea pot och sen tog jag bara det lugnt hela dagen. Och idag ska jag se kizz i malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0