TUUURKEY

Igår var galet roligt! Louise, Sofie, Jennifer och Emmie kom hit vid halv 11. Satte oss i solen och snackade skit ett ganska bra tag. Sen lagade vi tacos. När vi ätit så fixade vi det sista innan vi tog bussen in till Söderport och träffade alla andra glada studenter. Gick tillsammans till tivoliparken där skattjakten började! Massa sjuka uppdrag. Sen dansade vi. Helt obeskrivligt vilken känsla! Typ vid 7 käkade jag och Sofie pizza och tiggde sen skjuts hem för vi orkade inte ta bussen. haha . Åkte hem till mig, tog en snabbdusch och sen in till stan och Bånken. Dansade och träffade folk. Var NÅGOT trött när jag kom hem inatt kan jag ju tala om. Men helt klart en toppen dag. Nu ska jag gå och jobba på brännan till balen, toodeloo

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

jag kan ju säga att jag inte ska jobba på någon bränna.... AHAHAH

2010-06-03 @ 14:24:21
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Anonym

<3<3<3

2010-06-03 @ 16:02:41
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0