crazy is what crazy do

Magnus Uggla coverbandet på Bånken igår var skit dåliga. Eller kanske inte dåliga egentligen, om dem valt att sjunga bra låtar. Sjöng bara såna lugna konstiga som ingen kunde. Men hade skit kul ändå! Alla som känner mig vet vilken enorm skadeglädje jag har. Igår såg jag först en kille gå i trappan och snubbla på sista trappstegen och ramla in på toan. Lite senare ser jag två killar ramla UT från toan. Såg jättekul och och jag fick mig ett gott skratt.

MEN priset för att få mina skrattmuskler att jobba tog ändå Sofie. Hon frågade en viss person var hans kompisar var, så pekar han på några äldre killar som såg mysko ut. Utan att ens kolla om det var rätt människor hon var påväg mot hoppar hon fram jätteglad och börjar dansa. Dem bara stod stilla o kolla på henne som om hon var dum i huvudet. Och den MINEN Sofie gjorde när hon insåg att hon hoppat fram till HEEELT FEL människor var fan obetalbar! Ett under att jag inte har träningsverk i magen så mycket jag skrattade .
Hur ska vi klara oss utan varandra i ett helt år?

Kommentarer
Postat av: sofiiie

jag älskar att bjuda mina vänner på goda skratt. och jag är jävligt bra på att göra det också ;) vi måste skypa OFTA OFTA OFTA. och mejla. och msn:a! god i'll miss u

2010-05-15 @ 15:11:36
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Lollo ♥

HAHAHAHAAHAHHA OMG SOFIE XD varöfr är jag inte ens förvånad? xD

2010-05-15 @ 16:30:03
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: mamma

Med en sån kompis som Sofie är det tur att du är vältränad...hon är underbar<3 men tänk på mig som måste klara mig utan BÅDA er:(

2010-05-15 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0