Edge of darkness

Idag skulle Hoffmaestro spelat i stan, men det blev flyttat. (Fortfarande ARG) så jag och Sofie tänkte dra till banken istället. Sen blev vi sega och trötta och ville ha en hemmakväll istället. Sen tänkte vi att bio hade ju vatt mysigt. Vi såg Edge of Darkness. Innan 30 sek av filmen har gått hann jag säga "meen öööh vad äcklig" och sofie "jaa den är lite creepy faktiskt". Och det är väl ungefär så man kan sammanfatta filmen. Men bra var den! Höll dock på att skita ner mig när jag skulle köra hem, skit rädd.
Sofie hon mobbar mig lite för att jag var rädd. Men när DENNA scenen kom DÅ var hon inte så kaxig minsann! Satt klistrad på mig och kunde inte andas... heheheh!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

nu vill jag se denna!

2010-05-09 @ 11:38:14
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0