Måndag

Har varit en slapp dag i skolan idag (men nu den sista tiden ska det inte va annat än slappt!) På naturkunskapen hade vi bara utvärdering. Sen var det dags för lunch, men min lilla virrpanna hade glömt sitt matkort. Men det var bara bra för vi gick till Bunna istället, mycket godare. Efter siesta helgen mår varken min eller Sofies hals så särskilt bra. Speciellt inte Sofies, man hör knappt va hon säger. Han vi beställde av på bunna bara "och du har lite ont i halsen eller?"  hahah jag DOG!

Har hämtat balklänningen hos sömmerskan idag. Satt fint. Kom på också att jag inte har fixat väska än. Hmm lite panik..

Annars har jag gått på stan med Sofie idag. Köpt lite kläder, bla en sjuuukt skön och mysig tjocktröja. Tror jag kommer leva i den. Ikväll ska jag till Degeberga och fixa inför Skattjakten på onsdag. Kommer bli fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0