Tvinga mig själv

Ska ut ikväll egentligen. Men mått konstigt hela veckan och idag känner jag mig inte riktigt kry så jag får se om jag kanske hoppar det ikväll. Men det är många timmar dit och eftersom jag är jag så hinner jag väl ångra mig 5 gånger om. 

En konstig sak som jag tänkt på. När jag skriver något i bloggen som jag ska göra, och om jag sen inte gör det, så får jag typ ångest för det känns som jag har ljugit. Himla skumt. Men iallfall, så tills nästa tisdag ska jag ha skrivit en uppsats i psykologi som jag inte börjat på än. Så därför skriver jag i bloggen nu att jag ska börja med den imorgon och helst hinna klar med. Men senast lördag ska den vara klar. Och senast fredag ska jag skicka in min au pair ansökan. Så nu MÅSTE jag ju göra det.

Och nu ska jag fortsätta plugga redovisning och beskattning.

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

måste med göra min psykologi bajs D:

2010-05-12 @ 17:45:37
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0