vem vill gå i tvåan nu? INGEN, INGEN!!!!

När man ber sin mamma väcka en sent när hon kommer hem från jobbet, endast för att hon ska sitta med och göra skoluppgifter, för man vet att det är den ENDA chansen till att man kommer få dom gjorda, DÅ ÄR MAN DUKTIGT SKOLTRÖTT.

Enda sen jag började trean har jag hört från alla olika håll och kanter att jag ska ta vara på denna tiden. Inte längta för mycket. Njuta. Och jag har lovat mig själv att jag ska lyssna på råden, för jag vet själv hur mycket jag kommer sakna denna tiden, och sakna att träffa alla underbara människor i klassen varje dag. Och jag har lovat mig själv att njuta av hur sjukt kul jag faktiskt har men dem jag umgås med. Och framförallt har jag lovat mig själv att inte LÄNGTA för det kommer vara över så snabbt igen.

Men nu är jag (ursäkta) så in i helvetes jävla trött på allt som har med skola, lärare, lektioner, arbete, press, läxa och uppgifter att göra så det finns inte. Så jag tillåter mig själv att skita i alla dessa jävla råd. Hellre längta ihjäl mig och sakna tiden än att se tillbaka över denna jävla plågsamma ångestfyllda tiden jag har just nu. Så därför avslutar jag nu med att säga att DET ÄR EXAKT EN MÅNAD (!!!!!!!!!!!!!!) KVAR TILLS JAG TAR STUDENTEN, OCH FASIKEN VAD JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGTAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

ja asså, håller med. orkar fan inte mer, HAHA men du kan ju längta till 30 maj.. det bårde ju vara tillåtet? xD för då har vi ju inga läxor och allt sånt skit :D

2010-05-12 @ 12:04:16
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: mamma

<3 ...och jag som trodde att du behövde min hjälp med redovisning och beskattning, tyckte faktiskt att jag tillförde mer än bara mitt sällskap:)

2010-05-13 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0