Au pair möte

Ikväll har jag varit på mitt första au pair möte. Den gamla au pairen som var i familjen jag är hos nu har inte hittat ny familj än och har en vecka kvar på sin rematch. Så hon bor här under denna veckan också. Så vi åkte till mötet tillsammans, hämtade även upp en annan tysk au pair. Hon var galen men trevlig! På mötet träffade jag Sofie och jag blev sååå glad när jag såg henne! Hon är en av tjejerna som jag var rätt mycket med på au pair skolan. Och hon bor här i Lincoln! Gissa om jag är glad? Träffade några andra svenska tjejer som bor häromkring och jag gillade dem. Kom hem för en stund sen och då sa mina värdföräldrar att dem är jätteglada att jag är här. Dem sa också att barnen sagt massa bra saker om mig, bland annat att dem tycker att jag är smart, och att det är väldigt viktigt för dem :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Va skönt att det känns rätt denna gången :)

2010-11-22 @ 07:39:09
Postat av: Pappa

Vi gläds med dej. Hoppas att det fortsätter att utvecklas i denna riktning.

2010-11-22 @ 08:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0