"Louise is the best Louise in the world"

Har varit i Cambridge hela dagen. Först åt vi lunch. Sen gick vi till Harvard Square där Harvard ligger och där finns en hel del affärer och sånt med. Mitt ena värdbarn var hos frisören och sen kollade vi runt lite. Har nu köpt två små julklappar! Woohoo. Sen gick vi tillbaka igen och då var det snart dags för middag och efterrätt. Har nu smakat amerikansk chokladtårta! Så hur smakade det? Smakade som smör smaksatt med choklad. Vilket det antagligen var också. Min laktosmage protesterar ganska hårt trots tabletter. 

Efter middagen var det dags att leka med alla barnen. Mina värdbarns kusiner har varit här under helgen och dem är helt underbara! Två flickor på 2 och 4 år med långt gyllenbrunt hår fyllt av skruvlockar. Sötaste på denna planeten! Obie hade fullt upp med att lyfta alla flickor och svinga runt och hoppa och ha sig. Jag fick det lättaste jobbet, bli attackerad av kramar och få mitt hår flätat. Helt ok :) Efter allt stim och barnen börjat lugna sig och göra sig klara för rummet drog jag en lättnads suck. Obie bara kollade på mig, klappade mig på axlen och sa "everything is gonna be okey" haha!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

wiwi! vad för presenter köpte du? :D eller till vilka iaf? :D

2010-11-28 @ 04:39:05
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0