Ny dator

Min dator har nog snart tagit sina sista andetag tror jag. Den hänger sig hela, HELA tiden. Går i princip inte att skypa på den längre. Vilket jag verkligen behöver den till i USA. Så om jag kommer stanna kvar här så får jag nog se till att köpa en ny snart. Skit surt för jag känner inte för att lägga pengar på det just nu. Vill hellre köpa en systemkamera! Så nu måste jag verkligen spara spara spara!

Så ni som undrat vad jag önskar mig i julklapp kan ju säkert förstå att pengar står ganska högt upp på listan.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Synd att vi la så mycket pengar på denna innan. Där hade ju varit en tredjedel till en ny annars.

2010-11-06 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0