S 27 Nov

Inatt sov jag typ 12 timmar och det var så härligt! Nu har jag precis duschat och ätit frukost och om en halvtimme ska vi till Cambridge igen. 4e gången på 4 dagar..

Denna familjen är som jag nämnt innan väldigt hälsosamma. Dem äter vegetariskt + fisk och kyckling. Thats it. Så lite fett och socker som möjligt. Vilket jag tycker är bra, eftersom jag också är sån. Men dem här är väldigt extrema. På Thanksgiving öppnade tjejen en läsk och pappan blev arg och hon fick inte dricka den, för att det är socker i den. Sen är dem inte överdrivet kunniga heller. "Avokado är dåligt att äta, för det är ju fett!" Jaaa, men det är bra fett. Och man behöver fett för att ta upp alla vitaminer ni proppar i er.. Jaja, jag tänker äta avokado med gott samvete iallafall:D

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

asså alla amerikanere tror all fett är dåligt fett :/

2010-11-27 @ 18:40:00
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: mamma

plocka fram lie näringlära åt fdem ;)

2010-11-28 @ 10:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0