S 28 Nov

Idag känns livet i staterna lite lättare. Gör alltid det efter jag träffat Ronja! Idag har vi gjort pannkakor och tryckt i oss alla. Inget får lämnas kvar! Mätt blev jag och gott var det. Hade färska hallon till och muums vad jag älskar det. 

Den bästa känslan just nu är att sätta sig själv i  bilen här i USA, skruva upp en partylåt så högt det går och bara köra. Det är en sån sjuk känsla, man blir så glad. Frihet! 

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag nog inte göra mycket mer idag. Kanske gå en runda, men sen får det räcka.

Vill ni veta en sjuk grej förresten? Jag har så många kanaler på TVn på mitt rum att jag inte orkar kolla på tv här. Jobbigt att bläddra igenom alla och hitta något man vill kolla på.. Tacka vet jag kanal5 och tv3 ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

först, vissty är det skönt att köra SJÄLV och bara blästa på? hatade att köra bil innan men om jag inte betalat för bensinen själv hade jag fan kört rundor i min bil helt själv och bara lyssnat :D



second, eller huuur med tvn? as jobbigt ju D: och när väl hittar något man vill titta på så funkar inte kanalen ._. (så är det med mig iaf xD)

2010-11-29 @ 04:22:51
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0