sjuk

Idag är min värdtjej sjuk så hon är hemma från skolan. Hon har feber och har spytt. Inte kul. Hoppas jag slipper bli smittad.. Idag skulle jag egentligen åkt in till Boston och träffat Linnea. Men det får bli en annan dag istället.

Så hur ska jag sysselsätta min sjuka 9 åring? Vi har precis spelat lite spel och nu sover hon. När hon vaknat ska vi baka bananabread sen vet jag inte riktigt. Jag tycker det hade varit bäst att vila hela dagen. Slö kolla någon film eller något. Men nej! Tv och film får man max kolla på 40 minuter per dag här.. Gick att tänja lite på gränsen idag när hon är sjuk, men inte mycket..

Kommentarer
Postat av: mamma

Blir svårt att hitta en film som är kortare än 40 min...:)

2010-11-29 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0