Tisdags tankar

Jag börjar sakta men säkert acceptera att jag kanske får åka hem. Jag vill fortfarande stanna här men jag känner inte att mitt öiv är förstört om jag åker hem. Det kändes faktiskt så innan. Jag vill inte hem, men att må såhär dåligt som jag gjort en månad nu, så är inte att åka hem så farligt ändå. Det enda sättet för mig att kunna acceptera min situation och dämpa ångesten och stressen är att fundera på vad jag vill göra om jag måste åka hem. Jag har en vattentät plan nu också ;) haha nej det har jag inte.. Men lite idéer iallafall. Jag försöker att inte se detta som ett misslyckande, för det vet jag egentligen att det inte är. Även om det är svårt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig mitt hjäta<3<3<3

2010-11-17 @ 00:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0