Trött och uttråkad

Pinsamt att klockan är 8 och jag helt seriöst funderar på att gå och lägga mig.. Jag har förresten märkt att det lever väldigt många i USA från andra länder. Igår tex hämtade jag stora tjejen från en playdate. Så frågade mamman i familjen "Are you Swedish?" Jag bara "Yees" Hon bara "Jeg er densk!!" Haha Idag hade hon playdate igen och då berättade det andra barnets pappa för mig att han var från Schweiz och sen när mamman hämtade upp berättade hon att hon var från England. Hon hade också varit au pair här, för typ 16 år sen. Hon från danmark förresten var så himla snäll och gullig! Att komma till en familj som hade henne som mamma hade ju varit drömmen! Kanske ska gå bort och fråga henne om hon inte är sugen på att anställa en au pair. He he ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0