Nära ögat

Pratade med min program director idag (min kontaktpersons chef som typ tar över nu när jag är i rematch). Hon bara "you english is excellent" maaaaaan tackar! 

Hon ringde mig och undrade lite över min rematch. Eftersom det är en sån tidig rematch var hon inte säker på att jag var redo för att komma till en ny familj och stanna kvar här i USA. Jag blev skit rädd att hon skulle skicka hem mig och började babbla på. Och jag övertygade henne om att jag verkligen vill vara kvar.. Puuuuuh..



Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du har en mamma som lärt dig att prata för din sak och stå upp för det du tycker är rätt:)))

Heja, heja, heja!!! Håller tummarna för snabba beslut Puss

2010-11-06 @ 09:28:45
URL: http://violetsareblue.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag som är skitkass på engelska såg faktiskt att du stavat fel... kanske nåt som fastnat i höst ändå.

2010-11-06 @ 19:49:12
Postat av: kajsa

Bra iakttagelse "pappa"! MVG :-)

Tummarna är vita nu Louise, hoppas jag kan släppa dem snart för jag behöver dem. Kram

2010-11-08 @ 10:16:09
URL: http://lararmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0