Do you know raki?

Måste förresten berätta om när vi lärde Chris svenska. En sak som nog är roligt för mina turk tjejer! Vi satt i sofforna så hade Sofie (göööörgo svensk tjej som också bor nära mig) raggsockar på sig. Så lärde vi honom säga raggsockar

Chris: Rakisockar
Jag: HAHA raki!!
Chris: Raki is a drink
Jag: Yeah I know. In turkey right?
Chris: Yeeah do you know it?
Chris sa hela tiden att han skulle bo med två män som var gay. Trodde han skämtade hela tiden. Men det gjorde han tydligen inte. När vi skulle bli upphämtade så stod alla typ spänt och spanade in i alla bilar som kom körandes. Så fort det kom en kvinna han bara "nooooope, its a woman. Noooot my turn" haha

Kommentarer
Postat av: sofie

AAHAHAHHAHAHAH RAKKIIII!

2010-10-24 @ 11:20:19
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0