En bra dag

Idag vaknade jag vid 10 av att Caroline ringde och undrade om jag ville följa med ut på promenad med henne och Jocelyn. 10 minuter senare var jag klar och träffade dem,som redan var utanför mitt hus. Vi gick lite här i Marblehead, gick också in i några affärer och så. Sen gick vi till starbucks och åt frukost. Jag tog punkinbread (JÄTTEGOTT), och punking latte. Mycket pumpa nu runt halloween;) Efter frukosten gick vi och kollade på Carolines värdbarns fotbollsmatch och sen gick vi hem till Caroline och åt. 10 minuters promenad senare var jag hemma igen och då var klockan typ 4 halv 5. Så jag har inte varit hemma så mycket idag, vilken var fruktansvärts skönt. När jag kom hem (känns jättekonstigt att säga hem till detta huset.. men iallfall) så höll dem på att skära pumpa. Jag rensade ut kärnorna och ska rosta dem i ugnen sen. Så som mamma brukar göra. Sen ringde Ronja så jag snackade en stund med henne, sen med Louise. Skönt att prata av sig :) 

Jag bor precis vid Salem, som tydligen ska vara staden av Halloween. Halloween är stort överallt i USA, men stört i Salem. Och jag bor 10 minuter därifrån. Självklart ska alla au pairer härifrån dit ikväll. Och självklart ska jag jobba.. Yeeeyy, kul. Vi har precis ätit pizza, ska snart baka cookies.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0