GAAAAAH!

Idag är jag ledig några timmar. Har städat lite, tömt diskmaskinen och tvättat. Nu tänkte jag gå en runda och fixa ett bankkonto. MEN nu har min värdmamma åkt hemifrån med nyklarna och jag har ingen extra nyckel så jag kan inte gå någonstans. Är inte så sugen på att lämna huset olåst.. Här använder dom oftast inte ytterdörren utan vi slår in en kod till gareget och går in det hållet istället. Men nu håller dem på att bygga om trappan och den är nymålad så vi får inte gå på den och måste använda ytterdörren. Och som sagt har jag inga nycklar. Ringde mamman men självklart hade hon lämnat telefonen hemma. Så jag är fast i huset och har absolut ingenting att göra. Jag som såg framemot att vara ledig, gå ut och inte stressa. Blev irriterad nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0