Just nu

Idag har jag varit i familjen i en vecka och i USA snart 2. So far trivs jag i USA, som au pair, men inte i familjen. Jag hoppas att det blir bättre snart, för jag har ingen hemlängtan,och jag vill inte hem.

Emellanåt känner jag att jag bara vill ifrån detta huset och byta familj, emellanåt känner jag att jag inte orkar det, bättre att stå ut och stanna här. Emellanåt känner jag att jag inte orkar bry mig, att det varit lättare att bara hoppa på planet hem och slippa denna förvirring. Men jag vill ju vara kvar i USA 1 år, jag vill jobba som au pair. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, Mer än att ge det tid och försöka trivas.

Jag vill trivas

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att lösa sig...klart att äventyret ska vara minst ett år , jag tror på dig<3<3<3

2010-10-29 @ 19:53:41
Postat av: Cornelia

försök att prata med familjen om vad som kan bli bättre och försök lös det om det går!!



Lycka till och tänk på att det alltid blir lite av en chock i början.. :)

2010-11-01 @ 16:01:40
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Eskilamy

Very nice site!

2011-11-04 @ 13:52:42
URL: http://eskilamy.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0