Laaaaaaaaaaat

Inatt kände jag mig väldigt lat..

Jag har ovanvåningen i princip för mig själv (barnen har två lektum där uppe med, men använder nästan aldrig dem). Så jag kontrollerar värmen där uppe. Eftersom jag är väldigt frösen av mig så har jag en tendens att skruva upp värmen ganska bra. Och härromdan luktade det konstigt där uppe, nästan bränt men ändå inte. Så jag tänkte att det var nog bäst om jag skruvade ner värmen lite. Vilket gjorde att det blev svinkallt och jag höll på att frysa ihjäl inatt. Men jag var för lat för att skruva upp värmen.. Saknade mitt täcke hemma i sverige väldigt mycket då!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-10-31 @ 02:43:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0