Lördag

Hej! I morse vaknade jag av att mellantjejen kom in på mitt rum och ville mysa. Hon ska tydligen vara en riktig mystjej och det har jag redan märkt av. Hon kan komma och krama mig lite när som, det gör inte dem andra tjejerna. Inte än iallfall. Fotbollen idag var kul att kolla på. Den stora tjejen  gjorde mål! Det var ganska kallt ute men solen sken så det var varmt. När vi kom tillbaka igen så ville värdpappan att vi skulle köra. Så jag körde en stund och sen åkte vi hem och åt lunch. Sen körde vi (jag körde igen) och handlade. Vi har vatt ute på deras lekplats också, jag och dem två minsta tjejerna. Men dem tyckte det blev för kallt ganska fort så vi gick in igen. Nu tror jag att jag snart ska hoppa i duschen, sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Ronja borde bo granne med mig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Sötnosar <3

2010-10-23 @ 21:55:41
Postat av: Anonym

bara en timme ifrån <3

2010-10-24 @ 03:59:22
Postat av: Silastine

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-07-07 @ 12:21:02
URL: http://silastine.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0