När vi gräver guld i usa

Jag läser en massa au pair bloggar dagligen. Och just nu slog det mig för första gången att jag snart kommer leva det livet som jag läser som, och som jag längtat till.

Jag kommer snart vara i USA. Jag kommer snart få träffa min värdfamilj. Jag kommer snart jobba utomlands. Jag kommer snart träffa vänner från olika platser i världen. Jag kommer snart vara på andra sidan atlanten. Om bara TVÅ DAGAR börjar mitt "nya liv". Om två dagar är jag i New York. Om sex dagar är jag i Boston. Shit vad häftigt!

Jag försöker verkligen att inte ha så höga förväntningar och förhoppningar. För jag vill inte bli besviken. Jag vill att det ska bli så bra som jag tror att det ska bli. Men det är jäkligt svårt att inte ha det. Två dagar.

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

ASSÅ OMFG LOUISE! När du läser detta är du antingen på väg till bilen eller i usa redan. OMGOMGOMG Kan inte fatta att du är på väg hit <3

2010-10-17 @ 08:37:23
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Lollo ♥

gud jag tänker fel, HAHAHA tänkte det var söndag idag, HAHAH

2010-10-17 @ 08:41:37
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0