ny blogg?

Har tänkt ett tag på ifall jag ska göra ny blogg eller inte nu när jag åker. På ett sätt vill jag göra en ny, dels för att byta bloggportal helt. Isåfall ska jag inte ha blogg.se längre. Utan någon annan, typ blogspot. Och så hade det vatt kul att ha en helt ny för aupair livet liksom. Samtidigt är det ju kul att ha kvar denna gamla. Så jag vet inte. Känns onödigt att ha beslutsångest över en sån här liten grej liksom. Menmen, det är så jag funkar. Men det lutar åt ny blogg. Så då uppkommer ju två nya beslut. VAR ska jag ha bloggen och VAD ska den heta? Vilka problem jag har va? Kanske lättare att bara ha kvar denna!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

blogspot ftw!

2010-10-12 @ 01:39:07
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: starsinmymind - miranda ^^

Gud vilken fin blogg du har! ^^ vad gör lilla du ?

2010-10-12 @ 02:45:39
URL: http://starsinmymines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0