Onsdag

Idag har varit en busy day! Men det är bara bra. Gjorde iordning tjejerna för skolan och sånt som "vanligt". Konstigt att det känns som vanligt när jag bara gjort det 3 dagar. Sen hade jag typ två timmar ledigt, då åt jag frukost på Panera, gick lite på Target och Marshalls. Handlade en notebook och en porslinssak där jag ska spara mina mynt i. Åkte en sväng till banken och lite annat. Hann inte åka tillbaka till huset utan åkte direkt till skolan för att hämta småtjejerna. Sen gjorde jag lunch till dem och tog mellantjejen till dans. Medan hon dansade åkte jag och lilla tjejen till banken igen. Tillbaka till dansen, sen hämtade vi stora tjejen, dem fick snacks, sen badade jag alla tjejerna och sen hämtade vi värdmamman, åkte hem, duschade, åt och sen var klockan typ sju halv 8.

Då hämtade Jocelyn upp mig, så åkte vi till Marshalls och mötte Amanda. Jag fick med mig hem en tjocktröja (jätteskön), solglasögon, träningstopp, choklad och träningsskor. Allt för ca 380 kr. VÄLDIGT NÖJD. Skorna är sjuukt billiga. Ett par bra träningsskor kostade 25 dollar, som är typ 175 kr. Svinbilligt. Conversen kostade lika mycket.

Sen gick vi till Panera och drack te och nu kom jag precis hem. Ska snart sova och sen är det ny jobbdag. Men imorgon kommer antagligen bli en väldigt luuuuugn dag!

Kommentarer
Postat av: Theres

Converse... Ebba dreglar... <3

2010-10-28 @ 06:02:34
Postat av: Theres

Converse... Ebba dreglar... Och min plånbok skrattar!

2010-10-28 @ 06:03:13
Postat av: Pappa

Dom priserna passar väl en sån ekonomisk tjej som du. Kunde kanske även passat mej.

2010-10-28 @ 06:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0