Söndag

NU har jag börjat fatta att jag verkligen ska åka. Har inte gått upp för mig på riktigt innan. Men nu är det det absolut sista som ska fixas och jag har i princip sagt hejdå till alla förutom närmaste familjen. Så igår kom dem första tårarna faktiskt. Härromdan kändes allt så himla lätt, kändes inte ens som jag kommer gråta på flygplatsen. Nu känns det typ som jag kommer gråta varje dag. Det är verkligen upp och ner och konstiga känslor. Liksom ledsen samtidigt som jätte glad. Wierd. Mamma och jag har gjort en matsedel för min sista vecka i Sverige. IMORGON är det bara en vecka kvar..

Att jag snart ska få träffa min älskade Louise gör dock allt tusen gånger lättare
Saknar dig sötnos!!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

fan jag miss u baby! har fått på killarna i alla fall så blir blilligare :D

2010-10-11 @ 21:24:58
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0