swedish

Jag berättade för min värdmamma idag att jag hade jättedåligt lokalsinne. Så nu är dem lite för oroliga att jag inte ska hitta imorgon! Men jag tror faktiskt inte det kommer bli några problem. Har GPS och idag när vi varit ute och kört så hittade jag hem, från två olika ställen, och den ena gången var det mörkt. SJUKT STOLT ÖVER MIG SJÄLV :D

Innan idag sa värdmamman schemat för imorgon så skrev jag ner det. Sen nu ikväll pratade jag och värdpappan om det. Så satt vi på nedersta våningen. Så frågade han om han fick se det. Jag bara "yeah sure, its upstaris but i can go and get it.. but i wrote it in swedish.." han bara "haha okey, no you dont have to go and get it"

Kommentarer
Postat av: sofie

blev det några poppisar då? :D

2010-10-25 @ 09:07:57
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: mamma

alltsåva har du inte lärt dom svenska än????

2010-10-25 @ 09:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0