Tisdag

Morgonen gick bra idag. Hade alla tre flickor själv och vi var tidiga till båda skolorna. Klapp på axlen till mig. När jag kom hem igen var städtanterna här jag och kände mig bara ivägen. Det var jättefint väder ute så jag bestämde mig för att ta en liten promenad. Här är jättefint! Efter bara gått 5-10 minuter ringde Caroline och frågade om jag ville följa med till Starbucks så det gjorde jag. Så jag har nu alltså druckit min första Starbuck kaffe (Ja, jag är au pair i USA). Tog vanilj latte och den var god. Fick se Carolines hus också, jätte mysigt! Hade hellre velat bo där. Söt hund också! På Starbucks träffade vi också Sandra. Jättesnälla båda två! Sen gick jag och Caroline hem till henne igen och skulle fixa en sak till min amerikanska mobil. Hon vet nämligen ett sätt att ringa väldigt billigt hem till svenska hemtelefoner. Dock funkade det inte att fixa från min svenska kontokort så jag måste vänta tills jag fått min amerikanska.

Sen hämtade jag små tjejerna, gjorde lunch. Ska snart hämta stora sen tror jag vi ska vara ute lite i det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: mamma

kaffe??????? Jag tror jag svimmar;)

2010-10-26 @ 21:26:42
Postat av: Theres

Jag höll också på att trilla av stolen när jag läste detta!!! VAd har hänt!!? :) Kramis

2010-10-28 @ 06:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0