brunett

Tjoho! Har precis kommit hem från frissan. Har slingat håret. Skulle slinga det ljusare och några mörkare. Blev inte riktigt som jag tänkt, då de mörka tog mer överhand än jag trott. Så jag känner mig som en brunett :D Nu låter det säkert jättemörkt, och det är det verkligen inte. Men har man levt med superblont hår i 19 år så känns det här sjukt mörkt. Men jag gillar det :D:D Lär nog vara det närmaste brunett jag någonsin kommer komma! Känns höstigt och fint! Och luggen har gjort comeback! Wiihooo, saknat den även fast den är sjukt jobbig ibland. Nu ska jag ta något att äta sen ska jag passa Ebba och Isac.

Fick ett mejl från mamman i Boston familjen, hon ville att vi skulle prata ikväll. Så får väl antagligen ett samtal lite senare, spännande.

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

oh bostoooon! me lajkiiie. skriv på fb om jag inte är inne efter samtalet! :D

2010-09-10 @ 17:20:24
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0