Hos morfar

Har börjat rensa på mitt rum och framför allt i min garderob. SHIT så mycket kläder jag har. Kommer inte bli lätt att välja ut vilka få plagg som får följa med till USA. Känns som jag har mycket jag vill ta med mig, samtidigt som jag vill ta med mig så lite som möjligt (MER SHOPPNING hihi). Har redan en lite shoppingdate med en tjej som åker till Boston några veckor innan mig. Skit kul :)

Är hos morfar nu. Har precis ätit, kyckling och potatismos, sjukt gott. Kommer sakna morfar och hans mat väldigt mycket i USA har jag en känsla av. Fick också lite pengar av honom, försenad namnsdagspresent. Och pengar behöver jag just nu så dem tog tacksamts emot:D Nu tror jag att det ligger kanelbullar i köket och väntar på mig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Han är bäst<3<3<3

2010-09-15 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0