Sweetest thing

Idag började jag med att jobba några timmar. Eftersom jag sov en timme längre än jag först hade planerat idag så missade jag spinningen. Men efter jag jobbat så stack jag ut och sprang en runda istället och det var GRYMT SKÖNT! Ikväll ska jag hem till pappa och äta och sen ska jag försöka lägga mig tidigit.

Imorgon kl kvart i nio ska jag och Emmie träna. Sen följer jag med henne hem för en heldag hos henne och hejdå fest på kvällen. Kommer bli sjukt kul har jag en känsla av :D

Ringde CC idag eftersom jag började bli lite orolig över tid hos amassaden! Har gått nästan 2 veckor nu(!!!!) sen jag och familjen sa ja till varandra, åker om ca 3 veckor och inte hört något om tid än.. Men dem hade iallfall precis bokat in mig på en tid den 5 oktober. Passade på och fråga dem om dem hade fått mitt polisregister och hälsoundersökning än, och det hade dem. Skönt, så nu är det visumet och internationella körkortet kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0