Ny match!!

Nu börjar det allt hända grejer :) Har fått en till match med SI idag. Den är i Kalifornien (Los Angeles). Hade två tvillingpojkar på 7 år som verkade jätte härliga. En hund och en katt hade dem med. Och POOOL, sjukt nice! Men jag gillade inte schemat så jätte mycket. Hon mamman jobbade hemifrån vilket också är ett minus för mig. Men deras intressen var skit bra så lite sugen blir jag faktiskt. Hon ställde lite frågor i mejlet och ville gärna att jag skulle fråga henne lite. Sen ville hon att vi skulle skypa i helgen, så det lär väl bli imorgon isåfall :) Neeeej nu har jag ett mejl att svara på, so long!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Va roligt! Vart i Boston? :) Ja, jag har tre barn, de är 2,4 och den ena fyller snart 6. Det går jättebra att ha tre barn. Det är tufft, men det är spännande och man växer för var dag som går! Det beror mycket på hur barnen är uppfostrade. Jag har lite problem med min mellanpojk, men efter varje arbetsdag känner jag mig stolt för att ha klarat av dagen :)



Det är vanligt med tre barn i USA. De har oftast minst tre barn eller fler. Så var inte för kräsen när det gäller antal barn. Hur gamla var barnen? :)

2010-09-12 @ 04:12:13
URL: http://aupairelin.blogg.se/
Postat av: Caroline Lundström

hej! Jag bor i Marblehead och du kommer älska det om du kommer hit. Du kan jämföra det med att bo i de finaste delarna av Bohuslän. Det är superfint, skolorna ligger nära. Du har starbucks, bank of amerika nära. Det finns ca 15 au pairer bara i området och finns mer därtill i grannområderna. Det finns en strand som man kan bada vid på sommrarna och sedan har några au pairer egna bryggor. Vi träffas varje kväll antigen på gymmet (the YMCA, super bra som helst), på Panera eller starbucks.



du kan maila om du har fler frågor

[email protected]



du kommer inte ångra dig om du kommer hit, men välj familj framför ställe!!

2010-09-12 @ 19:40:29
URL: http://carolineinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0