Vi är änglar med blickarna högt i det blå

Cyklade in till stan i morse och köpte biljett till Uppsala ikväll. Den skulle kosta lite över 600, men idag hade priset skjunkit till 400. Jaa men man tackar! Ska bli kul att komma upp. Träffa Sofie, se lägenheten, se Uppsala. Var två vekor sen jag träffade Sofie, och två veckor tills jag ska upp där igen. Men, kan man inte vara utan varandra så kan man inte ;) Så det får bli en tripp dit nu med. Vet dock inte när jag kommer hem igen :) (Stannar kanske tills jag åker till USA?)

Annars då. Kollar min mejl var tredje minut för att se om jag fått något från SI's huvudkontor i London, men icke! Blir gaaaaaaalen




Kommentarer
Postat av: sofie

SNART SNART SNART :) <3

2010-09-02 @ 17:01:14
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0