mmmmmmmm marabou

Idag mådde jag inte bra så jag tackade nej till både en dag i NYC och en lunch i Marplewoop. Istället hade jag en väldigt bra dag med min värdfamilj. Alla tjejer i familjen (jag, värdmamma, lillan och 14åringen) åkte till IKEA efter lunch. Lillan tyckte det var jättekul att gå runt. Provsitta ALLA stolar. Lillan fick en lampa, min värdmamma fick 3 saxar, jag fick marabou, rostad lök, knäckebröd och svensk ost. Sen köpte vi älgpasta också eftersom 17åringen är besatt av älgar. Efteråt åt vi frozen yoghurt, eller mjukglass som vi kallar det. Mycket gott!

När vi kom hem slappade vi en stund sen åkte jag och min värdmamma och handlade. Det är så kul att hon redan känner till mina töntiga sidor som att jag tycker det är jättekul att åka och handla mat.

Hon: Louise, vill du följa med och handla eller stanna här och kolla på TV?
Jag: Jag följer med!
Hon: Haha det visste jag redan!


När vi kom hem så lagade vi mat. Åt typ räktacos, var gott. Vid maten berättade min värdmamma och min värdpappa om att dem varit och sett ett band en gång på en pub inne i city. O så hade min värdpappa somnat i min värdmammas knä och snarkat under konserten. Jag bara ".. and you thought ooh yey.... fun date.." Precis när jag sa det så drack min värdmamma sin dricka och hon tyckte det lät så kul så all dricka hamnade på bordet istället. HHAHAH typ andra eller tredje gången denna veckan det hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0