woops

Har haft en del roliga moments med min värdfamilj idag.

Imorse hade vi så kul att min värdmamma spottade smoothie över hela frukostbordet. Kunde inte sluta skratta åt henne!

Efter maten så mötte jag 17 åringen i trappan. Så sa jag "BUU" så skulle han låtsas trilla eftersom jag försökte skrämma honom. Och när han låtsades så tappade han balansen och trillade på riktigt. Vilket gjorde att jag såklart gapskrattade åt honom. Så mycket så jag själv halkade. Gissa vem som skrattade åt mig då?

En annan rolig sak! Hade ett linne på mig idag där det står "woops!"
Värdmamma: Här (i usa) stavar vi det oops!
Jag: Jag köpte linnet här..!
Värdmamma: Jaha.. hmm.. det är kanske en Boston-grej då
Jag: Jag köpte det i New Jersey
Värdmamma: Jaha..

Sen vid matbordet så sa hon till 17åringen o 14åringen
Värdmamma: Kolla på Louises linne! Det står woops, ellerhur brukar vi stava det oops?
17-åringen: Jag stavar det woops!!
Jag: HA-HAA


Kommentarer
Postat av: mamma

Underbart :D

2011-04-06 @ 11:49:33
Postat av: ronjis

hahahahaha :D

2011-04-06 @ 19:04:55
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/
Postat av: RonjisMoster :)

Oopsiwoopsi vilken dag ;) hahaha ;)

2011-04-06 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0