weekend

Det har varit en bra helg. I fredags åkte jag till Ronja. Cecilia kom också dit och vi beställde pizza och kollade på TV. Jag slockande dock och sov nån timme.. Wopps..

I lördags sov jag läänge och det behövdes verkligen! Vid 3 åkte jag hem till Märta där Mikaela också var. Vi lagade mat, kycklingsallad och sen åkte vi och kollade på bio. Vi såg Jusin Beibers film Never say never, och den var faktikst bra! Sen sov jag hemma hos Märta.

Idag gick vi upp tidigt för att åka iväg till au pair möte. Snow tubing stod på schemat. Man åker på typ däck nerför en backe. Det första jag sa till Märta när jag kom ner var "SHIT, JAG TRODDE INTE DET SKULLE GÅ SÅHÄR FORT." Jag blev seriöst lite åksjuk .... Sjukt! Men kul var det iallafall. När vi roat oss när nån timme åkte vi vidare till Dunkin donuts och fikade och sen åkte vi hem. Jag följde med Märta hem och vi flummade lite. Sen kom Carrie, Mikaela och Lisa och åt. Sen åkte vi och såg på bio ikväll. (Fick ju massa biocheckar av värdfamiljen i julklapp som jag måste göra av med nu...) Vi såg Just go with it och den var bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0