F 14 Jan

Idag har varit en ganska bra dag. Barnen har varit lediga från skolan men imorse följde jag och flickan med till värdmammans jobb och pojken följde med pappan. Flickan skulle sälja kakor på jobbet. Sen när vi var klara så mötte vi upp pojken och pappan på Harvard Square och åt lunch. Åt en jättegod kyckling macka. Jag och barnen kom hem för en stund sen. Flickan har pianolektion nu och pojken är iväg på aktivitet så jag sitter här och slår ihjäl några minuter. Ikväll ska vi träffas några tjejer hemma hos Sofie och sen får vi se vad som händer. Blir dock inget New York imorgon :'(

Annars då.. Har fått djävulsk klåda på fingrarna som väcker mig på natten och jag kliar ihjäl!! Har råkat riva upp fingrarna på vissa ställen. Jag hoppas det är min nya handkräm jag inte tål så att det inte är något annat skit.. 

Igår kväll pratade jag med föräldrarna igen förresten. Ska prata igen på söndag, då ska barnen också vara med. Sen får vi la se vad som händer. 



Kommentarer
Postat av: mamma

Sluta genast med handkrämen....där är säkert problemet ;)

2011-01-14 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0