Helgen

I lördags var jag Lollo och Nico inne hela dagen i Philadelphia på lite sightseeing. Dock råkade vi välja Philadelphias kallaste dag på väldigt väldigt länge så vi höll på att frysa ihjäl. Men efter lite Starbucks och te så gick det bra ändå. Efter ungefär halva dagen inne i city dog min kamera så jag har tyvärr inte så många bilder att visa er än. Men jag ska få bilder av Lollo och Nico sen så då kommer det upp fler på bloggen. 

På kvällen gick vi på bio. Först såg vi No strings attached, den var sjukt bra! Efter det såg vi The green Hornet i 3D. Sen åkte vi hem igen och satt och snackade med Lollos värdmamma ett tag och sen gick vi och la oss.

I söndags gick vi upp tidigt och skypade med Jennifer och Sofie. Sen åkte vi till ett ställe och åt brunch med Lollos värdfamilj. Åt supergoda våfflor! När vi ätit upp åkte jag och Lollo på hennes au pair möte och åkte skidskor och sen åkte vi en snabbis till köpcentret.

När vi kom hem igen lagade vi lite mat, kyckling och ris. Sen packade jag på 2 röda sekunder och vi begav oss till tåget. Dock missade vi tåget, det gick precis när vi kom. Så jag fick ju värsta paniken och trodde jag skulle missa flyget.. Men det slutade med att vi fick köra till flygplatsen. Sen missade Lollo en avfart när hon åkte hem så hon hamnade i en annan delstat och fick köra en timme extra. Stackars :)













Vatt en jättebra helg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så underbart <3

2011-01-24 @ 19:09:02
Postat av: Lollo

underbar helg, tack käraste du (L)



AHAH ja vadå.. nått fick jag ju göra ;D

2011-01-25 @ 01:54:43
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0