Nyår

Igår vid 12 smsa Märta mig och frågade om jag ville hänga med till Target. En kvart senare var hon här och hämtade upp mig. Handlade lite nödvändigheter som schampo och balsam, och även ett linne och en tröja. När vi var klara där så ville jag inte åka hem än så Märta föreslog att vi skulle åka till Burlington och gå på köpcentret där. Vi käkade och jag shoppade loss lite inne på Forever21 (älska). Hittade bland annat en skinnjacka för 140kr! 

När vi var klara var klockan 5, så vi körde hem till mig, jag sa hej och hejdå, tog lite kläder och så åkte vi hem till Märta. Där var hennes värdfarfar och värdfarmor som var väldigt trevliga och roliga prickar!  Vi gjorde oss iordning och sen kom Ronja. Vi (Märta) lagade mat, dukade och fixade. Sen kom Mikaela, Linnea och Julia också. Vi åt, slappade en lite stund och sen drog vi vidare till en fest i Cambridge. Där stötte vi på Yvonne från australien som vi var på au pair skolan med. Träffade också några av tjejerna från Marblehead. Det var kul! Hemma vid halv 2 tror jag och somnade sött i sängen. 

Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gött <3

2011-01-02 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0