S 30 Jan

Söndag kväll och jag är tillbaka hemma i Lincoln igen. Varit hos Ronja heeeeeela helgen och det har varit så skönt. Igår åt vi på en mexikans resturang och det var jättegott. Dock kunde jag och Ronja delat på en maträtt istället för att beställt varsen. Så stora var portionerna. Sen körde vi vidare till bion och kollade på No strings attached (Jaa, IGEN, så bra är den!!!!). Sen åkte vi hem igen och kollade på film. Som jag somnade så sött till!

Idag har vi kollat på Walk the line. Filmen om Johnny Cash som jag helt missat! Men riktigt bra var den, och jag och Ronja har gått och nynnat på gamla låtar hela dagen.

Ikväll när jag skulle ta tåget hem så frågade Ronjas värdföräldrar mig vilken storlek jag har i skor. Så sa dem att dem hade ett par cykelskor som var försmå som kanske kunde passa mig (dem är cykelmänniskor). Så provade jag dem och dem satt jättebra. Så jag fick alltså ett par spinningskor helt gratis :) Dem är så himla snälla dem. Gissa om jag blev glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0